Avatar billede stef Praktikant
02. august 2012 - 12:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

konvertering fra WMV til Mpeg4filmformat

Hej,

Nogen som kender en god og gerne GRATIS konverter så man kan få konverteret sin fuldt ud legale medfølgende kopi af en film om til et format som kan ligge på ipod touch 4gen.

system windows 7

tak på forhånd
Avatar billede jjbirk Nybegynder
02. august 2012 - 12:21 #1
Hvis du forventer hjælp, så tror jeg lige du skal kikke på nogle af dine åbne spørgsmål.
Nogle fra 2005 se dog at luk dem.
Avatar billede stef Praktikant
03. august 2012 - 10:46 #2
tak for dit svar og det har du jo ret i :) har nu afmeldt dem / overvåger ikke længere - og håber at det er det samme som at lukke dem ... synes ikke umiddelbart jeg kan se en lukke-knap

mvh
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. august 2012 - 12:19 #3
gør du ved at ligge et svar lige som du har gjordt her :-)
Herefter godkender du svaret ved at give poin.
Avatar billede stef Praktikant
03. august 2012 - 17:27 #4
tak for det :)
Avatar billede trav4u2 Novice
04. august 2012 - 01:39 #5
;) Og inden du stiller spørgsmålet på ny, kan jeg anbefale Handbrake
http://handbrake.fr

Det er gratis og suveræn når det gælder konvertering til mp4 og mkv filer

Jeg samler alligevel ikke på points; så du slutter bare her ;)
Avatar billede stef Praktikant
04. august 2012 - 09:13 #6
Tak for det jeg prøver lige igen med handbreak - selvom den ikke virkede 1. gang :)
Avatar billede trav4u2 Novice
04. august 2012 - 11:35 #7
Har du prøvet Handbrake's 2 presets for IPod (IPod Touch & IPod Legacy)?
Hvis de ikke virker, kan du prøve disse 2 gratis programmer som ligeledes har presets til IPod.
http://www.mirovideoconverter.com
http://www.pazera-software.com/products/vcsuite
Avatar billede stef Praktikant
04. august 2012 - 12:49 #8
tak det prøver jeg :)