Avatar billede Slettet bruger
09. august 2012 - 08:45 Der er 3 kommentarer

Team fortress

Jeg har de sidste to dage haft det problem, at jeg er blevet 'låst fast' i rollen som 'spectator' på Team fortress. Dvs. at jeg ikke kan spille direkte med, hvilket jeg er rigtig træt af.Jeghar forsøgt alt for at komme ud af spectator rollen, men der er umiddelabrt intet jeg kan gøre.Er der nogen der har en ide til hvad der skal gøres??.
Avatar billede chazeftw Nybegynder
09. august 2012 - 09:07 #1
Har jeg selv prøvet.. Det er pisse irriterende og der var ikke andet for at afinstallere og installere igen desværre.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2012 - 10:33 #2
Tak for dit svar.Vi har desværre prøvet at afinstallere og installere, men uden held. Ved du om der er nogen man ellers kan kontakte?
Avatar billede gsa Nybegynder
09. august 2012 - 12:15 #3