Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
12. august 2012 - 14:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gem Pages dokumenter til Dropbox på iPad

Pages giver ikke umiddelbart mulighed for at gemme til Dropbox.

Nogen der har en løsning på hvordan det klares??

Kan sagtens hente fra Dropbox og redigere, men mangler at kunne gemme nye og redigerede dokumenter i Dropbox.
Avatar billede pstidsen Novice
12. august 2012 - 17:03 #1
Denne tjeneste: http://sendtodropbox.com/ vil løse dit problem.
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
14. august 2012 - 08:05 #2
Det er så absolut en mulig løsning. Findes der apps, der kan klare samme opgave??
Avatar billede pstidsen Novice
14. august 2012 - 09:53 #3
Du kan jo gemme hjemmesiden på "Start-skærmen", så den ligner en app, men åbner i Safari.
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
14. august 2012 - 10:10 #4
Hvordan kan jeg så gemme ind i dropbox... den er jeg nødt til at have uddybet...!?
Avatar billede pstidsen Novice
14. august 2012 - 10:24 #5
Har du prøvet at lege med linket. Efter sigende skal du bare bruge det.
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
14. august 2012 - 10:28 #6
Nej, har jeg ikke haft mulighed for endnu, men må prøve senere...
Avatar billede pstidsen Novice
14. august 2012 - 10:47 #7
Nu har jeg lige prøvet det og det virker rigtig godt. Det virker sådan at du får en email; %selvvalgt-ord%_%random-bogstaver-og-tal%@sendtodropbox.com og alle de vedhæftede filer der bliver sendt til den mail kommer over i Dropbox i en mappe der hedder Attachments i roden af din DP. Du skal altså bare sende en mail med din Pages-fil vedhæftet og så kommer den i DP.
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
14. august 2012 - 10:56 #8
Okay... jo, det har jeg prøvet... og det virker...

Men det var mere om der var en app, der kunne hjælpe, så det var muligt at lægge filen direkte i den rigtige mappe i dropbox med det samme... men dit forslag er testet og virker...

Lader den lige være åben for evt. andre bud - og ellers skal du nok få den...
Avatar billede pstidsen Novice
14. august 2012 - 23:23 #9
Det tror jeg ikke der er. Så skal det være en slags udvidelse til Pages, men jeg tror ikke det er umuligt at udvikle udvidelser til Apps.
Avatar billede kildemarken Nybegynder
05. september 2012 - 17:07 #10
Det kan jeg ikke få til at virke... Vi er enige om at man bare sender mail til den mail adresse man får når man bliver oprettet, og bare vedhæfter filer dertil. Disse filer kan så ses i mappen attments... er det ikke sådan jeg skal forstå det ??

Mine mail kommer bare ikke igennem, kan nogle hjælpe
Avatar billede hfndk Nybegynder
11. november 2012 - 17:10 #11
Har også  prøvet uden at mails kommer igennem til Dropbox.

Selv om alt er sat op, Sendtodropbox accepteret i Dropbox, Attacments mappe oprettet (af systemet)

Men, virker ikke? mangler jeg noget at sætte op?
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
12. november 2012 - 13:11 #12
pstidsen vil du lige lægge et svar, så du kan få dine point??
Avatar billede pstidsen Novice
23. januar 2013 - 07:40 #13
Kommer her.