Avatar billede Kb1978 Nybegynder
13. august 2012 - 12:22 Der er 4 kommentarer

Paybal - Udb. til bankkonto

Jeg er verificeret bruger af paypal.

Når man skal sende penge fra paypal til bankkonto skal paypal bruge en bank code på 4 tal. Da jeg var i nordea var disse 4 tal de sidste 4 i iban nummeret.

Jeg har nu skiftet bank til andelskassen og de ved ikke hvad tal jeg skal bruge og paypal har ikke svaret.

Som jeg ser det er der 3 muligheder:
1: Reg nr
2: Sidste 4 i iban
3: * ????

De fleste spørgsmål af denen dur på eksperten er blevet svaret med reg. nr men som sagt da jeg havde nordea VAR det de sidste 4 i iban.

Håber der er en der kan hjælpe da det koster penge at skrive forkert.
Avatar billede brasso Forsker
13. august 2012 - 13:46 #1
Spørg banken/Andelskassen!
Avatar billede Kb1978 Nybegynder
13. august 2012 - 13:49 #2
de aner det ikke.
Avatar billede pretttyfly Praktikant
13. august 2012 - 14:56 #3
det er garanteret reg nummeret, der er ikke andre muligheder.
Avatar billede Kb1978 Nybegynder
16. august 2012 - 09:14 #4
desværre reg nr udløste en tilbageføring.... Andre forslag har sat banken igang men de aner det ikke pt.