Avatar billede BRIVES Nybegynder
13. august 2012 - 17:34 Der er 2 kommentarer

1300 mapper med .jpg filer ??

Har rigtig mange mapper med én .jpg fil i, forskellige .jpg, men alle med samme navn... findes der ikke et program der i et hug kan omdøbe alle så de får mappens navn ??
Avatar billede irve Praktikant
13. august 2012 - 18:25 #1
Prøv TotalCommander - den har en multi-rename funktion - hvor man bl.a. kan se resultatet inden man trykker GO.
www.ghisler.com
Avatar billede BRIVES Nybegynder
18. august 2012 - 15:51 #2
Kunne ikke få den til at virke, men fik en privat med dette program FileBoss, det virker bare :o)

http://www.theutilityfactory.com/summaries/rename-files-advanced-formatting.htm