Avatar billede tjklla Nybegynder
13. august 2012 - 20:52 Der er 3 kommentarer

Ny skolecomputer, hurtigst muligt

Jeg står og mangler en ny skolecomputer som skal holde minimum de næste 3 år.
Den skal primært bruges til skolearbejde, men også gerne til små-spil som sims 3.
Skærmstørrelsen skal være mellem 13,3" og 15,6".
Prisen skal helst være under 4000kr. eller deromkring.

På forhånd, tak!
Avatar billede tjklla Nybegynder
15. august 2012 - 00:02 #2
tak for dit forslag! :) andre forslag modtages gerne :) rart at have noget at vælge imellem :)
Avatar billede tjklla Nybegynder
15. august 2012 - 19:52 #3
har fået anbefalet denne et andet sted: http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-U31SD-RX289V-13.3-2305611.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Er den ikke også god nok? :)
Jeg har ikke så meget erfaring med det mærke du kommer med, men asus kender jeg :)