Avatar billede duranarve Nybegynder
13. august 2012 - 20:53 Der er 1 løsning

Hjælp til køb af nyt grafikkort

Hej!
Jeg havde tidligere på denne måned dette problem http://www.eksperten.dk/spm/966870#reply_7969327

Jeg har nu endelig fundet ud af, at skyldtes et defekt grafikkort.
Det som jeg har er Nvidia Geforce 8400 GS, og så skal jeg jo have fat i et nyt, og der har jeg fundet et par billige på dba, men er noget i tvivl om hvorvidt det passer til min maskine.
Derfor følgende spørgsmål:
1) Hvad skal jeg være opmærksom på ved køb af nyt grafikkort?
2) Vil dette, Geforce GT210 512 mb Asus, 512, passe til min maskine?

Jeg bruger kun maskinen til at surfe på, og spille, ikke tunge grafiske spil!

Jeg vil helst ikke betale så meget for et nyt kort, derfor ser jeg på DBA (Århus), nogen som kan hjælpe mig?

På forhånd tak.
Avatar billede duranarve Nybegynder
17. august 2012 - 09:03 #1
Har selv fundet ud af det