Avatar billede sakul Praktikant
17. august 2012 - 09:55 Der er 2 kommentarer

Vista harddisk fuld? min "users" mappe ligger der 82gb

Hej Eksperter
Jeg har længe haft et plads problem på min vista pc. Den siger at der ikke er mere plads på c drevet. Min hd er partitioneret.
Lige nu har jeg 6gb tilbage, for en uge siden havde jeg 18 gb. Jeg har ryddet lidt op hist og her og kørt ccleaner bla. men det har hjulpet meget lidt. Jeg har hentet et program der hedder treesize, der giver et godt billede af hvor det fylder på drevet. den viser at min Users mappe er på 82gb men kun ca 2 gb er synlige resten er ikke vist som filer, kun som brugt plads.. fatter det ikke... bliver lidt bange for at min pc bliver brugt af andre til lagring evt. Da min pc ofte er online 24-7 :/
Jeg har avast free antivirus program.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2012 - 12:40 #1
stifinder - klik på organiser / mappe og søgeindstillinger
fanebladet 'vis'
marker 'vis skjulte filer, mapper og drev'
OK
så kan du bruge treesize fornuftigt - og finde ud af, hvad din plads er brugt til.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
17. august 2012 - 13:58 #2
Evt tjek din mappe kaldet overførsler eller downloads i bruger mappen