Avatar billede BornholmerDK Nybegynder
20. august 2012 - 09:28 Der er 6 kommentarer

Trådløs kommunikation er slået fra hver bærbar tændes.

Hver eneste gang min bærbar tændes, om det er en helt ny start eller efter den har været på standby, er trådløs kommunikation slået fra. Problemet har stået til i en uges tid nu, og jeg ved simpelthen ikke hvad der er galt. Selvom bærbaren sagtens kan finde ud af hvad problemet er når jeg trykker fejlfinding, så skal jeg blive ved og ved med at trykke fejlfinding før problemet bliver løst. Det tager altid 5 minutter at få internet, hvilket jeg synes er meget irriterende. Jeg har prøvet at bruge hotkey funktion FN + F2 til at aktivere trådløs kommunikation, men det hjælper heller ikke. Jeg ved simpelthen ikke hvad problemet kan være efterhånden.
Jeg har en ASUS K55V med Windows 7. Netværkskortet er et Intel Centrino Wireless-N 2230.
Endnu mere mærkeligt er, at bare i løbet af at jeg skrev det her spørgsmål forsvandt internettet 3 gange. Alle gange grundet trådløs kommunikation.
Avatar billede Larsernen Novice
20. august 2012 - 16:07 #1
1. Godt du har en asus (Har selv en asus :D)

2. Asus bruger et program der hedder Power4Gear som kan kontrolere cpu hastigheden, ved at bruge "Mode" knappen. start Power4Gear.
Se der om den slukker netværkskortet ved batteri brug jeg har haft samme fejl.

3. Ellers prøv at deaktivere dit netværskskort og aktiver det igen.

4. Kontakt Asus.

5. Formater via f9 ved opstart
Avatar billede BornholmerDK Nybegynder
20. august 2012 - 17:50 #2
Har prøvet alle dine råd bortset fra 4 og 5, intet har virket.
Avatar billede rea Nybegynder
29. august 2012 - 14:33 #3
Har du fundet en løsning?

Jeg oplever samme problem med min Asus ...
Avatar billede Larsernen Novice
29. august 2012 - 18:06 #4
der er et program som hedder vireless console eller noget det har vireless i sig afinstaller det og prøv igen
Avatar billede BornholmerDK Nybegynder
04. september 2012 - 00:56 #5
Jeg gik ind på Asus egen hjemmeside og downloadede en fil der hed:
Wireless_15.1.1_s64.exe
Opdaterede med den fil der, og nu kører det uden problemer igen.
Avatar billede Larsernen Novice
04. september 2012 - 16:42 #6
Det er wireless Console som asus bruger til fn + f2 til at slå trådløst fra/til godt det virker"