Avatar billede kfec Seniormester
20. august 2012 - 09:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere Office 2010 Outlook emails mellem 3 computere automatisk.

Kan man Synkronisere Office 2010 Outlook emails mellem 3 computere automatisk.
Avatar billede helt83 Nybegynder
20. august 2012 - 11:10 #1
Hej kfec

Er det mail der bliver hentet fra en pop3 ude på nettet?

mvh
helt83
Avatar billede kfec Seniormester
20. august 2012 - 11:57 #2
Ja.
Avatar billede helt83 Nybegynder
20. august 2012 - 12:21 #3
Den hurtige: hvis du har mulighed for at få din konto til at køre imap, så ligger alle mail´s i din postkasse på serveren.

Den langsomme.

Når du sætter din konto op så skal du gå under Internet-e-mail-indstillinger.

Her finder du en fane der hedder Avanceret, nederst finder du et afsnit der hedder Levering, sæt flueben i Gem en kopi af meddelelserne på serveren, og flueben i fjern meddeleserne fra serveren efter xx (det bestemmer du selv) antal dage.

Dette skal gøres på alle pc´er der skal tjekke denne postkasse.

det antal dage du vælger skal du være sikker på alle pc´er har hentet mail´s.

være opmærksom på at sendt på ikke vil være ens på pc´erne.

håber det kan hjælpe

mvh
helt83
Avatar billede kfec Seniormester
25. august 2012 - 19:13 #4
Tak for løsningen, vil du ikke lige have 100 point..
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. august 2012 - 21:10 #5
jo tak endte du med at sætte antal dage op eller imap?
Avatar billede kfec Seniormester
25. august 2012 - 22:29 #6
Jeg satte dage op, hvad mener du med imap?
Avatar billede helt83 Nybegynder
29. august 2012 - 07:43 #7
Hvis din udbyder tilbyder imap, så kan du konfigurere din outlook til at "kigge" ind i din mailbox, du vil kunne sende og modtage men dine mails vil ikke blive hentet ned på computeren.

Hvad er IMAP og POP3?
IMAP og POP3 er standard internet protokoller for e-mail, der giver dit e-mailprogram mulighed for at tilgå e-mailkonti på dit webhotel.

IMAP giver flere forskellige klienter, mulighed for at tilgå samme mailkonto, mens e-mailbeskeder forbliver på serveren, så de kan tilgåes via webmail på et senere tidspunkt.

POP3 downloader beskederne, mens den fjerner dem fra serveren. E-mailbeskederne er herefter ikke længere tilgængelige via webmail eller et e-mailprogram.

mvh
helt83