Avatar billede Webish Nybegynder
22. august 2012 - 12:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Websites købes

Efter mange år væk fra webdesign og internetbranchen, planlægger jeg et større comeback. Meget har ændret sig i den periode.
Jeg ser dagligt gamle sider, som ikke er blevet opdateret i flere år. Det synes jeg er en skam, da disse ofte stadig har et fornuftigt besøgstal, som kan udbygges med regelmæssige opdateringer.

Jeg vil gerne købe nogle af disse sider, give designet et løft, og holde dem up to date. Nyere sites har også min interesse.

Prismæssigt kan jeg tilbyde en pris mellem 200-20.000 kr alt efter sidens indhold, webadresse, besøgstal, nuværrende indtjening og fremtidige udviklingsmuligheder.
Du skal selvfølgelig ikke regne med at få 8.000 kr for en halvtom side med 20 daglige besøgende, men jeg tilbyder omvendt en god pris for de rigtige sites.

For en unik side med meget stort besøgstal, er jeg i stand til at betale langt mere.

Jeg er meget bred i min søgen efter mange nye sites, men ønsker ingen erotiske sites eller webshops.

Skriv en intern besked til mig her på eksperten, indeholdende din side, lidt info om den og hvad du vil have for den.

Jesper
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. august 2012 - 12:41 #1
Også vil du sætte reklamer ind på siderne for at tjene penge på den måde eller hvordan ?

Det lyder slet ikke som om du er interesseret i sidens indhold eller de besøgene for den sags skyld.
Avatar billede Webish Nybegynder
22. august 2012 - 12:56 #2
De fleste sider har selvfølgelig allerede en form for reklamer på siden.
Dette vil også blive tilfældet for flertallet af de eventuelle sider jeg køber.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. august 2012 - 13:15 #3
Men hvad er ideen med at overtage en masse sider hvis man ikke interesser sig for indholdet ?
Avatar billede Webish Nybegynder
22. august 2012 - 13:32 #4
Jeg har stort set været væk fra webbranchen i snart 10 år efterhånden, og meget har ændret sig siden.
Et mål med mine opkøb er at blive opdateret på hvordan tingene fungerer i dag. Herunder at få opdateret mine evner inden for programmering og design/layout. Hvorfor jeg ønsker nogle startprojekter til egne referencer og synergi sideløbende med egne projekter.
Det er ingen hemmelighed, at et overskud på sidernes drift er et langsigtet mål.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. august 2012 - 13:40 #5
Ok. kunne være du kunne overtage eksperten.dk det lader ikke til der er nogen admins der interesser sig for siden.
Avatar billede svedel77 Nybegynder
23. august 2012 - 22:16 #6
Hej,
Jeg har en hjemmeside med danske videokurser i Adobe Photoshop. Der er mange der har tilkendegivet deres glæde over at kunne få et gratis kursus fra start til slut. Og oven i købet på dansk. Siden har ca. 1800 besøgende om måneden, og ligger ret godt på google. Jeg tjener en skilling ved at sælge de pågældende kurser på DVD, så man også kan se dem offline på sin PC/Mac/iPad osv. Samt tilbud om enetimer(men dette er ikke så populært).
Adressen er http://www.pionersoft.dk/ (...)

Jeg kunne forestille mig at siden kan laves så de første X antal kurser er gratis, og resten skal man betale for at få adgang til. Men jeg er har ikke selv viden til at programmere denne funktionalitet.

Med venlig hilsen
Søren Vedel
info@pionersoft.dk
Avatar billede svedel77 Nybegynder
23. august 2012 - 22:17 #7
nå, ovenstående forkorter linket så det bliver til forsiden på domænet ...
Avatar billede ado.dk Nybegynder
13. november 2012 - 08:59 #8
lukket