Avatar billede Skalli Nybegynder
28. august 2012 - 08:58 Der er 7 kommentarer

LANGSOM PC

hej, jeg har en stationær computer med windows 7 ultimate, i7 porcessor, Ati hd radeon 5870, samsung 7200 rmp harddisk og 4 gb 1600mhz kingston ram men den kan knap nok trække WOW eller CS det lige meget om den er på høj grafik eller lav den lagger lige meget. når den står på skrivebordet bruger den 50-60% af CPU'en, HVAD GØR JEG! ps. den er lidt over 2år gammel
28. august 2012 - 09:17 #1
Velkommen til E. ...

For en go' ordens skyld ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede Skalli Nybegynder
03. september 2012 - 18:57 #2
det er ikke noget der koster nogen penge eller hvad? :D
03. september 2012 - 19:09 #3
IKKE noget med betalning !!! Gør præcist hvad der står ...
Avatar billede Skalli Nybegynder
03. september 2012 - 19:18 #4
hvad med fysisk hukommelse på 70% efter formatering :S
03. september 2012 - 19:36 #5
Ref #4: Ikke forstået ???
Avatar billede Skalli Nybegynder
03. september 2012 - 19:57 #6
Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.62.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.09.03.07

Windows 7 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
mathias :: MATHIAS-PC [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2012-09-03 (19-11-13).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 328210
Tid gået: 28 minut(ter), 32 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)

der er log'en :D
03. september 2012 - 20:25 #7
Hmmm... og omtalte Log fra HiJackThis ???