Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. august 2012 - 20:43 Der er 3 kommentarer

VPN mellem Synology og OSX

Hej

Jeg har en OSX maskine på lokation1 (klient), der skal have fat i en Synology NAS på lokation2 (server).

Jeg har åbent for port 1723 i begge ender og forwarded den til de respektive enheder. Men jeg kan ikke få hul igennem. Er der en måde hvorpå jeg kan teste hvilken ende af mit setup der fejler?

Jeg ville gerne udelukke klient enden først da det er der jeg selv sidder.
Avatar billede Grumme100 Nybegynder
15. januar 2013 - 10:56 #1
Brug ping under netværkstøj på din Mac.

www.mawcweb.dk
Avatar billede Grumme100 Nybegynder
15. januar 2013 - 10:56 #2
Avatar billede Kugelmann Nybegynder
09. marts 2013 - 11:38 #3
du skal installere den vpn server som er under dine packages på din synology.. og så self forwarde porten osv i din router hvis det er den vej du vil ?

hvis det er den alm vpn funktion hvor du smider login og pass ind fra feks. www.ipvanish.com og så vil forbinde den vej.. så kan du desværre ikke få det til at spille endnu...

skriv gerne hvis jeg kan hjælpe med yderligere =)