Avatar billede celal Nybegynder
31. august 2012 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTTPHandler timeout

Jeg har en HTTPhandler applikation, som henter noget data og sender en et XML dokument tilbage til clienten. Jeg kan frostå at der er en default timeout på 110 sek. Hvordan og hvor ændre jeg denne timeout værdi, så de den udgår efter 30 min (1800 sek)?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. august 2012 - 15:02 #1
web.config

      <system.web>
                <httpRuntime executionTimeout="1800"/>
        </system.web>
Avatar billede celal Nybegynder
31. august 2012 - 16:58 #2
Det har jeg prøvet, men det fungerer ikke. Det er applikation og ikke website. I min config står der <system. Webserver> og ikke <system.web>.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. august 2012 - 21:46 #3
HTTPHandler er en web ting

hvad er det du har?
Avatar billede celal Nybegynder
31. august 2012 - 22:26 #4
Kan det være fordi jeg har oprettet projekt og ikke som et website?
Avatar billede celal Nybegynder
10. maj 2014 - 11:34 #5
Lukker spørgsmålet