Avatar billede VisueltDesign Nybegynder
07. september 2012 - 12:18 Der er 2 kommentarer

Nedtæller og beregner

Hej eksperter

Jeg har brug for følgende beregner:

Tekstfelt: Indtast værdi (X) Heltal
Knap: "Beregn"
Nedtæller (stopur) eks: 01:20 (timer:minutter) Ved indtastning: "90" Default er tiden 00:00
Knap: Nulstil - Nulstiller stopur og tekstfelt

Beregning af værdi: Stopur værdi: minutter=Y    Y=(120/X)60
Når man klikker på "Beregn" lægges Y-tiden oveni stopurets evt. allerede kørende nedtælling. Første gang tælles ned fra beregnet Y-værdi. Nedtælling fortsætter fra ny tid med det samme. Når 00:00 (nedtælling færdig) nås, skrives: "Klar!" i stedet for 00:00.

På forhånd tak ...

Hvis der skal mere end point på bordet er det i orden ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2012 - 12:46 #1
<ole>

Det er kun tilladt at optrette samme spørgsmål én gang om ugen, så mon ikke du skulle slette denne tråd?

/mvh
</bole>
Avatar billede VisueltDesign Nybegynder
07. september 2012 - 15:30 #2
Hej Olebole

Troede det var bedre at oprette et nyt med en bedre formulering ;-) Skal jeg så lukke denne eller den forrige tråd?