Avatar billede papi Juniormester
09. september 2012 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af gamer pc.. input og forslag

Hej eksperter,

Jeg er kommet til lidt ekstra penge, og har besluttet at nogle af dem skal bruges på en ny Gamer PC.

Mit budget ligger på ca. 8000
Jeg er blevet forelsket i Nvidia GTX 670 kortet da jeg har set det i nogle testes - men denne forelskelse kan sagtens blive lavet om hvis i eksperter har nogle gode råd, eller andre kort der er gode til prisen.

Jeg har haft kigget på følgende pc'ere:

http://topdata.dk/product.asp?product=8317
http://www.komplett.dk/k/config.aspx?ConfigSystemId=10656 (med GTX-670 & større PSU)
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem (også med GTX-670)
http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality-i5-edition.html (også med GTX-670)

Jeg arbejder til hverdag med IT systemer, men det er mange mange år siden at jeg har haft med gaming computere at gøre - så det ville være rigtig fedt hvis nogen kunne hjælpe mig lidt. Jeg har selv skærm/keyboard/mus mv. Leveringstid + fragtpris er også et stort emne for dette - for så snart jeg har afgivet ordren, kan jeg jo ikke vente med at få den ind af døren :)

På forhånd tak eksperter!

Mvh

papi
Avatar billede papi Juniormester
10. september 2012 - 13:53 #1
slet ingen der har nogle forslag?
Avatar billede Nereos Nybegynder
10. september 2012 - 14:34 #2
Kan ikke lade være med at tænke hvorfor du ikke samler selv. Især hvis du har lidt basic viden inden for IT.
Du kan få mere for pengene + hvis der er problemer med en af delene i computeren kan du nøjes med at sende den del ind og ikke undvære hele din computer i en måned eller mere.
Avatar billede papi Juniormester
10. september 2012 - 14:36 #3
har også siddet og leget med tanken..

sad på EDBpriser og trak lidt dele ud, og jeg endte altid oppe i 9000+ til slut prisen.
Avatar billede papi Juniormester
12. september 2012 - 15:00 #4
har bestilt en efter hjælp på en anden side.. tak for hjælpen ellers Neroes.
Avatar billede Danakker Nybegynder
12. september 2012 - 16:46 #5
Hvilken bestilte du?
Avatar billede papi Juniormester
13. september 2012 - 16:49 #6
den fra topdata, med lidt modificeringer til.. :)