Avatar billede petzel Novice
09. september 2012 - 17:19 Der er 4 kommentarer

Strøm udtag i vw golf 5

Hej, jeg har en golf 5 hvor jeg ønsker konstant strøm på cigrattænder udtaget ved armlænet. Der er Knud strøm på nar der er tænding på bilen.

Er der en nem løsning? Der er måske tricks
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2012 - 18:17 #1
tag et voltmeter, og find en ledning i sikringspanelet (ikke batteri-siden), der har 12V. Via en strømtyv kan du trække en ledning til cigartænder.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. september 2012 - 18:47 #2
Ja og så vil jeg da også anbefale at man afmonterer den anden, da man ikke ved 100 % hvad der får strøm når man kobler strømmen på denne måde.
Personligt der hader jeg stømtyve, der kan give dårlige forbindelser. Jeg vil hellere anbefale at hvis der er ledige stikben i sikringsboksen så bruges disse.
Avatar billede giweo Juniormester
09. september 2012 - 19:15 #3
Gå op bag radioen og find det kabel der er strøm på hele tiden, og "stømtyv" det så ned til 12v stikket.
Avatar billede petzel Novice
10. september 2012 - 21:12 #4
Jeg tænkte mere på om det måske. Er muligt at flytte en ledning i sikringsboksen så den forsynes via konstant 12v. .?