Avatar billede bjarnebif Praktikant
13. september 2012 - 12:28 Der er 3 kommentarer

Husk mappeindstillinger

Jeg har fået et lille problem med min Windows 7 (32 Bit "Ultimate")

Jeg har hele tiden kunnet beholde skrivebordets udseende, når jeg genstarter computeren, d.v.s. ikon-størrelser, ikon-placeringer o.s.v.

Men lige pludselig laver den ALLE ikonerne MEGET større, og smider dem alle sammen ud i venstre side. Og jeg kan åbenbart IKKE ændre det.

Førhen var der en mulighed for at sætte flueben i "Husk alle mappers visnings-indstillinger" (eller sådan noget lignende)
Det er der bare ikke mere.

Hvad gør jeg ???
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2012 - 17:16 #1
Marker et tomt sted på skrivebordet.
Hold ctrl nede og scroll på musen.
Når den ønskede størrelse nås, så prøv at trykke på F5.
Forbliver størrelsen på ikoner eller bliver de større igen?
Avatar billede bjarnebif Praktikant
28. september 2012 - 07:45 #2
Ikonerne beholder størrelsen efter "F5", men de bliver stadig strittet ud i venstre side.
Og efter genstart er de kæmpestore igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2012 - 08:35 #3
Har du på et tidspunkt skiftet baggrund til skærmen?
Ps Du skal ikke lægge svar når du skriver tilbage.
Svar er til løsninger og pointgivning (som der også står).