Avatar billede juliemusen Nybegynder
15. september 2012 - 20:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

connecte til server via lan

Hejsa.

Jeg har lige fundet min gamle harddisk som jeg har puttet i min Synology ds209. Det er nu sådan at jeg har ikke fået mit internet endnu, og derfor er min server ikke connected via router, men jeg har sat et LAN stik direkte i min computer(mac)

Når jeg nu går i finder for at finde min anden harddisk er den der ikke, hvilket betyder jeg skal finde min servers ip adresse. Men hvordan gør jeg det? Min normale ip adresse til serveren duer ikke, når den ikke er connected via internettet.

Håber der er nogle der kan hjælpe snart. Er så spændt på hvad jeg har på den nemlig :-)

Kh Julie
Avatar billede sadolin1978 Novice
15. september 2012 - 20:59 #1
det er crossover du bruger når det er direkte forbindelse ikke ??
Avatar billede juliemusen Nybegynder
15. september 2012 - 22:22 #2
Hejsa Sadolin.

Jeg downloade faktisk bare Synology´s assistent fra deres hjemmeside, og så kunne jeg connecte til den.

Ellers mange tak for svaret.

Kh Julie