Avatar billede mosse Novice
17. september 2012 - 13:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Access - rapport - billeder udskrives ikke på label

Hejsa

Jeg synes simpelthen ikke jeg kan finde, hvor jeg aktiverer, at billeder skal udskrives på min rapport.

Det fungerede fint i sidste uge på en anden rapport - og jeg har efter min bedste overbevisning intet ændret.

Hjæææælp
Avatar billede mosse Novice
17. september 2012 - 13:42 #1
Jeg løste det ved at vælge prøvetryk i stedet ... hmmmm ... hvorfor mon nu dette ?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2012 - 14:09 #2
Jeg har også oplevet på det seneste, at jeg har måtte ændre i databaser, som vedhæfter rapporter med enten underrapport eller et billede... MS opdatering??

Indtil videre har jeg løst det ved at åbne rapporten først, vedhæft til email eller gem i mappe eller hvad det er man har gang i og så lukke rapporten igen.. men jeg skal da lige kaste et blik på denne prøvetryk egenskab.. den har jeg ikke brugt før!~)