Avatar billede mortensen Nybegynder
23. september 2012 - 01:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Frække jeans - asiatisk mode 2011

Hej
Jeg har tidligere set et par cowboy-bukser, som var MEGET lavtaljede, men var forsynet med trussebændler, så man faktisk var i tvivl, om det var seriøst eller de mente det seriøst.
Ved godt spørgsmålet lyder lidt sygt, men min veninde der syr tøj, vil gerne se det. Og jeg kan ikke forklare hende det.Håber nogle har gemt pic, eller et link til forretningssiden .
Avatar billede mortensen Nybegynder
23. september 2012 - 02:00 #1
Beregnet til kvinder. Det blev vist i de fleste aviser og ugeblade. Men hvad skal jeg søge under ?
Håber nogle der husker dem. Har lidt svært ved at beskrive dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2012 - 08:33 #3
Det er efter min smag ikke noget det pynter en så pæn pige på billedet. Der må også være noget til fantasien for de unge drenge.
Og bagfra der kan man jo ikke undgå der bliver et "møntindkast" ;-)
23. september 2012 - 09:08 #4
(men 220661, det var jo ikke spørgsmålet.)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2012 - 09:14 #5
Du har ret. Undskyld for at jeg skrev min mening om det.
Avatar billede mireigi Novice
23. september 2012 - 12:48 #6
@220661: Men det "pynter" mere på en pæn pige end en grim.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2012 - 12:53 #7
Jo men det er stadig ikke bukserne der skal fange ens interesse. Det er det som der er puttet i dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. september 2012 - 13:32 #8
Avatar billede mortensen Nybegynder
24. september 2012 - 00:26 #9
Xp professional læg et svar. Dit link nr 2 var meget tæt på.
Skræmmende at de også fås til mænd !!!
http://www.bitrebels.com/geek/bikini-jeans-for-men-women/
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2012 - 16:21 #10
Ja det er skræmmende. Jeg synes ikke det er pænt i det hele taget. Og praktisk er det jo heller ikke. Ser jo hele tiden at dem der har sådanne bukser på står og trækker op i dem.
Men man må lide for moden ;-)
Jeg lægger et svar.