Avatar billede Mathias_diablo Nybegynder
25. september 2012 - 18:49 Der er 3 kommentarer

lyd fra computer til fladskærm

<hej alle jeg bruger min fladskærm som commputer skræm men der kommer ingen lyd fra den når jeg hører musik, skal man have et specielt stik eller kan man ændre det fra computeren af
Avatar billede Mathias_diablo Nybegynder
25. september 2012 - 18:57 #1
og lyden skal komme ud igennem højtalerne på fjernsynet :)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2012 - 19:21 #2
det er ikke alle pc'er, der understøtter lyd via fx hdmi-porten - og hvis du kobler på via andet, så er der helt sikkert ingen lyd.
Hvilken pc, og hvordan er du kablet pt?
Avatar billede vistodk Nybegynder
25. september 2012 - 23:05 #3
Hvis der er phonostik bag på dit TV, kan du købe sådan en ledning her:
http://www.nagrit.com/catalog/images/RCA_MINIJACK_STE.jpg

Det hedder normalt "Minijack til Phono" og kan købes i alle radio/tv/it butikker