Avatar billede gah1 Nybegynder
26. september 2012 - 13:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Yahoo kalender på iPad3

Er der nogen som kan komme med en forklaring på, hvorfor at jeg ikke kan få min Yahoo kalender over på min iPad ?
Jeg har logget ind via den normale iPad procedure dvs. valgt Yahoo som mail/kalender program og e-mail mm. virker perfekt, men der er ingen Yahoo kalender i iCal.

M.v.h.
Avatar billede gah1 Nybegynder
11. oktober 2012 - 11:46 #1
Prøver lige igen, er der slet ingen som bruger den fremragende Yahoo kalender på iPad?
Avatar billede gah1 Nybegynder
10. november 2012 - 09:20 #2
Lukker dette spørgsmål der ikke er nogen som kender til dette problem.
Avatar billede gah1 Nybegynder
10. november 2012 - 09:21 #3
Lukket