Avatar billede hrGabs Novice
27. september 2012 - 21:17 Der er 2 kommentarer

joomla forsøg

Hej

Hvad kalder man den internet løsning. hvor man kan logge på en hjemmeside, udfylde skemaer, indsætte tekst. Men det er kun en selv som kan se det man har lavet. også når man senere igen logger på.
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. september 2012 - 22:58 #1
Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Kan du forklare lidt mere?
Avatar billede hrGabs Novice
28. september 2012 - 11:57 #2
Ja det blev vist også lidt forviret skrevet.
Jeg laver hjemmeside i joomla.
Jeg er fysiklærer, og vil i den forbindelse gerne lægge forsøgsvejledningerne ud på siden. Her skal eleverne kunne logge sig ind og se vejledningen og svare på spørgsmål. Deres svar skal så gemmes. således deres svar også kommer frem når de i fremtiden logger på. Men de skal kun se deres egne svar, og ikke det andre har skrevet til samme vejledning.

Hvad hedder det jeg skal bruge? eller gøre?