Avatar billede Eyek Nybegynder
30. september 2012 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar + 2 eksterne skærme ????

Jeg har en Acer Aspire 7738G og vil gerne have udvidet mit skrivebord med 2 ekstra skærme. Desværre kan jeg kun få 2skærme (bærbar og 1 skærm op og køre)Det vises som skærm 1 og skærm 2. Er der nogen mulighed for at jeg kan opsætte en 3. skærm? Hvis ja, hvordan?

EYEK
Avatar billede Maako Nybegynder
30. september 2012 - 17:42 #1
Direkte fra bærbaren kan du kun køre 2 skærme. Du vælger selv hvilke 2 skærme du vil bruge.

For at sætte flere skærme til, ville du blive nød til at købe noget der kan håndtere dem ekstern.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. september 2012 - 18:01 #2
Så vidt jeg husker har Asus skærme, der kan linkes via USB, men om det er ok ved jeg så ikke. Men det er da en måde at få mere skrivebordsplads uden et nyt graifkkort.
Avatar billede nyhuus Nybegynder
30. september 2012 - 18:22 #3
http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=DualHead2Go

Du skal nok ud i noget alla det her, hvis det skal lade sig gøre
Avatar billede Eyek Nybegynder
01. oktober 2012 - 10:18 #4
Jeg takker for alle forslag. Vender tilbage med pointgivning, når det virker