Avatar billede dang Praktikant
01. oktober 2012 - 19:34 Der er 1 løsning

Linksys RTP300 udskiftes med WRTP54P

JEg får internet via waoo, trefor og der har jeg en router som hedder RTP300 som er sat sammen med en D-link624+.

Nu er D-linken afgået ved døden og jeg har kontaktet waoo for at se om jeg kan få byttet min RTP300 med en WRTP54P. og derved slippe for at have 2 stk routere !

Det kan i og for sig godt lade sig gøre, men nu vil de kun leje dette stykke hardware ud, og så vil jeg jo komme til at betale den mange gange !

Så mit spørgsmål er om den på nogen måde er låst så jeg ikke kan købe en på nettet og installere ? Evt om der er et andet og bedre bud !
Avatar billede dang Praktikant
17. oktober 2012 - 15:20 #1
Lukker