Avatar billede clausito Seniormester
04. oktober 2012 - 23:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

brevpapir med logo i libreoffice

I word 2003 har jeg lavet skabelon med logo indsat i sidefod - hoved.

Når man skriver er logo fastholdt

Har prøvet det samme i libreoffice, men her er der mulighed for at markerer logo og dermed slette det.

Er der en måde at "gemme" logo som i Word med brug af at indsætte logo i sidehoved. Derved skal sidehoved vises inden der kan slettes

Indsætte fastlåst logo i libreoffice
Avatar billede curentus Nybegynder
12. november 2012 - 16:53 #1
Jeg har også stået i den samme problemstilling, men er kommet uden om det ved at udskrive brevpapir separat (designet i Libre Office Draw) og der efter udskrive tilbud eller faktura på brevpapiret.

Har du fundet en løsning ?
Avatar billede lodahk Nybegynder
13. november 2012 - 10:13 #2
Hej,
Du kan fastlåse billedet sådan:
Marker billedet og højreklik. Vælg "Billede"
(alternativ: dobbeltklik på billedet)
På fane 2 (Indstillinger), skal du markere "Beskyt" - "Indhold".

Så er billedet beskyttet mod at blive slettet. Du kan ophæve beskyttelsen samme vej.
Avatar billede clausito Seniormester
08. december 2012 - 13:29 #3
Point til lodahk
Avatar billede clausito Seniormester
25. december 2012 - 13:46 #4
lukker