Avatar billede ngr Praktikant
08. oktober 2012 - 21:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Elements 10 - indeholder den billedbrowser

Sammen med min CS3 Photoshop har jeg brugt Bridge til at browse thumbnails, men jeg kan ikke finde ud af, om der følger en tilsvarende facilitet eller program med til Elements 10??
Avatar billede kado Nybegynder
08. oktober 2012 - 22:08 #1
I Elements er det Organizer - men til billeder - og ikke som i Bridge til næsten alle typer dokumenter
/kado
08. oktober 2012 - 22:09 #2
Psssst:
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ngr ? (Point ude: 1.130)
Du vel vel hvad jeg mener ;-) ?
Avatar billede ngr Praktikant
08. oktober 2012 - 22:15 #3
#1: Vidste ikke, at Bridge kunne bruges til andet end billeder.
Men kan denne Organizer det samme som Bridge?
Avatar billede kado Nybegynder
08. oktober 2012 - 22:37 #4
Nej det kan den ikke.
Det er som nævnt kun til billeder

/kado
Avatar billede kado Nybegynder
08. oktober 2012 - 22:39 #5
og /karise_larry har ret
få lukket de udeståene spørgsmål, hvis du har fået acceptabelt svar
/kado
Avatar billede ngr Praktikant
08. oktober 2012 - 22:45 #6
Jeg fik mig formuleret forkert: Kan den det samme MED BILLEDER som Bridge kan? Og kan den åbne raw (Nikons NEF filer)?
Avatar billede kado Nybegynder
08. oktober 2012 - 22:56 #7
Det burde ikke være noget problem, forudsat du sørger for at Photoshop Elements altid er opdateret. Så vil den normalt også opdatere RAW-converteren.
Hvis ikke, så har Nikon ikke frigivet en converter (tror jeg)
/kado
Avatar billede ngr Praktikant
08. oktober 2012 - 23:06 #8
ok, har du et svar til points
Avatar billede kado Nybegynder
09. oktober 2012 - 21:12 #9
Kun dejligt at jeg kunne hjælpe.

/kado