Avatar billede shjorth Nybegynder
09. oktober 2012 - 12:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hide jQuery plugin

Hejsa.

Jeg har fundet dette glimrende script:

http://marcosesperon.es/apps/messi/

Scriptet kan ses her:
https://github.com/marcosesperon/Messi/blob/master/messi.js

Mit problem er at jeg mangler en funktion jeg kan kalde så popup boksen lukkes.
Jeg er klar over man kan kalde en knap frem i funktionen, men jeg vil gerne have muligheden for at lukke den på settimeOut...

Håber der er nogen der kan hjælpe :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. oktober 2012 - 13:12 #1
I dokumentationen står der at der er autoclose på. Den er sat til NULL som default.
Avatar billede softspot Forsker
09. oktober 2012 - 13:12 #2
Hvad med

var m = new Messi({ autoclose: 5000 });
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. oktober 2012 - 13:15 #3
Messi.prototype = {

  options: {
    autoclose: null, // autoclose message after 'x' miliseconds, i.e: 5000
    buttons: [], // array of buttons, i.e: [{id: 'ok', label: 'OK', val: 'OK'}]
    callback: null, // callback function after close message
    center: true,
...

Øverste mulighed. Skift null ud med ønskede antal millisekunder.
Avatar billede shjorth Nybegynder
09. oktober 2012 - 13:17 #4
bum bum.

Tanken var at i selve popupen har jeg noget html:

<html> bla bla

<script>
lukMessi();
</script>

Den er en funktion alla den jeg leder efter, som jeg kan kalde som jeg vil :)
Avatar billede shjorth Nybegynder
09. oktober 2012 - 13:53 #5
Fandt på en løsning:

$('.messi-closebtn').trigger('click');
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. oktober 2012 - 14:41 #6
Godt nok. Læg selv et svar og accepter dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede shjorth Nybegynder
09. oktober 2012 - 14:48 #7
Modtaget.

Takker for hjælpen :)