Avatar billede John64 Nybegynder
11. oktober 2012 - 17:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Guide til windows 8

Hej er der nogen der ligger inde med en guide til at få windows 8. Har softwaren, men ved ikke hvordan jeg installerer det. Har selv windows 7 på min computer :)
11. oktober 2012 - 17:46 #1
Har selv softwaren ? På DVD eller hyr ?

Skal det være som "multiboot" sammen med din WIN7 ?
11. oktober 2012 - 17:46 #2
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2012 - 18:14 #3
ligesom i win 7 - hen over eller forfra sammme system

skal du tilbage til win 7 skal du fjerne partition c og lave en ny

man kan ikke vende tilbage til win 7 fra win 8 bare så du ved det

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

denne vej ind

http://www.techtalkz.com/gallery/files/1/Windows7-2008-11-04-14-54-52.jpg

advanced

bliver du trær af metro overfladen skulle den kunne fjernes på denne måde

http://www.makeuseof.com/tag/quickly-easily-disable-metro-user-interface-windows-8/

m.v.h
Avatar billede John64 Nybegynder
12. oktober 2012 - 14:09 #4
Jeg har softwaren på dvd, og det skal ikke være som multiboot, med win7
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2012 - 14:35 #5
så er det som beskrevet i "3
Avatar billede John64 Nybegynder
14. oktober 2012 - 13:19 #6
Tak fandt ud af det, men alle mine filer, programmer og andet på windows 7 som jeg vil havde med over i win 8, skal det først konverteres  eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2012 - 13:54 #7
de fleste programmer kan køre i win 8

nej stort set skal du ikke gøre noget men hvis der er et der ikke funker afinstallerer du det blot og finder et opdateret der virker i win 8

men du kan ikke gå tilbage til win 7 hvis du lægger den henover - det kan du bare ikke

i det tilfælde skal du starte helt forfra bare så du ved det

m.v.h
Avatar billede John64 Nybegynder
18. december 2012 - 16:59 #8
Tak for hjælpen