Avatar billede kimer82 Novice
14. oktober 2012 - 10:31 Der er 4 kommentarer

gendanne mistet foto

Hej.

min kæreste kom til at formatere hendes drev. og der lå en del data på. men nu er spørgsmålet om hun kan gendanne billederne fra drevet. resten af hvad der lå på er ligemeget med at gendanne.
drevet hun kom til at formatere er hendes d drev. det var krypteseret med truecrypt, og koden kan vi godt huske. når drevet er crypteseret er det raw filsystem, men efter formateringen er det blevet ntfs og uden kode. kan jeg på nogen måde som minimum gendanne billederne der ligger på det drev. er åben for alle forslag, men syntes også snart selv jeg har prøvet alt
14. oktober 2012 - 13:07 #1
Det skal du ikke forvente ...

Hvad HAR du prøvet ?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2012 - 15:25 #2
Avatar billede kimer82 Novice
14. oktober 2012 - 16:37 #3
jeg har prøvet diverse recover programmer som f.eks aid file recover, get data back, easeus data recover og nogle andre uden hel. også et par stykker der hedder photo recover
Avatar billede daphne Novice
06. december 2012 - 18:10 #4
Kan varmt anbefale www.diskdigger.org. Det koster ca. 87 kr. (14,99 dollars).

Jeg kom til at slette alle mine billeder på harddisken.. spørg mig ikke, hvordan jeg kunne være så klumset, men den har formået at hente en del af det tabte retur.

Prøv til at starte med at downloade den, og kør programmet.

Hvis maskinen har været slukket, eller der er arbejdet på maskinen efterfølgende kan dette have beskadiget nogen af dokumenterne.

Jeg havde en del billeder, som var beskadigede, men har fået reddet de fleste ved hjælp af denne.

Ved dog ikke hvor effektiv, den er i forhold til dokumenter, men den har absolut gjort det godt i forhold til mine mistede billeder.

Jeg håber meget, at det også kunne hjælpe jer, ellers er det jo ikke den store udskrift i forhold til de mistede data.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne