Avatar billede gore Nybegynder
17. oktober 2012 - 19:11 Der er 5 kommentarer

7.1/5.1 høretelfoner

Hej. Er på udkig efter et par surround høretelefoner, men alt hvad jeg finder er i stereo. Det er kun headsets der ser ud til at have surround. Hvad er grunden til dette? Er et headset og et par høretelefoner ikke fuldstændig det samme bare med og uden mikrofon indbygget?

Tak
Avatar billede gore Nybegynder
17. oktober 2012 - 19:11 #1
Høretelefoner*
Avatar billede Nereos Nybegynder
17. oktober 2012 - 20:02 #2
Er et headset og et par høretelefoner ikke fuldstændig det samme bare med og uden mikrofon indbygget?
Jo det har du ret i, det er nok fordi de oftest er koblet til en PC så de også skal bruges til gaming.

Jeg kunne dog finde 3 stk uden mic på edbpriser.dk :
%C2%A7&qt=Fql]>>>Clicky Click<<<
Avatar billede Nereos Nybegynder
17. oktober 2012 - 20:04 #3
Du får den lige igennem kortlink.dk
http://kortlink.dk/bkez
Avatar billede Nereos Nybegynder
17. oktober 2012 - 20:06 #4
Creative laver også nogle modeller med aftagelig microfon. Det kunne evt. være en mulighed:
http://kortlink.dk/bkf2
Avatar billede gore Nybegynder
17. oktober 2012 - 22:16 #5
Det er godt nok ikke mange der findes, men ja selvfølgelig, finder jo bare et med aftagelig mic, tænkte ikke på det :) Tak for svarene.