Avatar billede Bauz Nybegynder
21. oktober 2012 - 16:45 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Java vil ikke installeres

Når jeg prøver at installere Java på min pc får jeg følgende besked

The Wizard was interrupted before java(tm) 7 update 9 could be completely installed

Har nu søgt på google og ikke fundet et svar endnu, har prøvet at afinstallere java og installere igen uden held

Jeg køre windows 7 64 bit og bruge internet explore, men virker hellere ikke i firefox samt chrome så gætter på det er selve java der mangler det der Wizard halløj
Avatar billede tiger_dk Mester
21. oktober 2012 - 17:10 #1
http://www.eksperten.dk/spm/965871 prøv #4 i dette spørgsmål ! Det virkede for mig !
Avatar billede milter Ekspert
21. oktober 2012 - 17:10 #2
Prøv at fjerne alle udgaver af Java via kontrolpanel. Genstart. Download og gem derefter Java på dit skrivebord og installer det herfra.

https://www.java.com/en/download/help/windows_manual_download.xml
Avatar billede Bauz Nybegynder
21. oktober 2012 - 18:51 #3
milter det har jeg prøvet men den vil ikke afinstallere alt

tiger_dk prøver det lige
Avatar billede milter Ekspert
21. oktober 2012 - 19:13 #4
Prøv at fjerne rester af gamle Java-programmer med den gratis version af Revo Uninstaller:

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede Bauz Nybegynder
21. oktober 2012 - 19:49 #5
tiger_dk det virkede ikke

prøver dit forsøg nu milter
Avatar billede Bauz Nybegynder
21. oktober 2012 - 19:58 #6
Kan ikke afinstallere noget det hedder Java 7 update 7 eneste rester af java
Avatar billede Bauz Nybegynder
21. oktober 2012 - 20:02 #7
Det lykkedes så at afinstallere nu, prøver lige at installere programmet igen
Avatar billede Bauz Nybegynder
21. oktober 2012 - 20:13 #8
Alt er afinstallere der har med Java at gøre, stadgivæk kan jeg ikke installere og har enda haft genstartet
Avatar billede Bauz Nybegynder
21. oktober 2012 - 20:25 #9
Fik fjernet programmet og installeret det med ofline installer, men den siger stadigvæk jeg ikke har java på pcen og når jeg installere igen får jeg endnu en fejl med det der wizard
Avatar billede milter Ekspert
21. oktober 2012 - 21:33 #10
Når du kigger på de programmer, du kan afinstallere, ligger der så noget der hedder "J2SE Runtime Environment ". Det skal også fjernes.
Avatar billede Bauz Nybegynder
24. oktober 2012 - 18:58 #11
Virker stadigvæk ikke
Avatar billede Bauz Nybegynder
24. oktober 2012 - 19:03 #12
Jeg kan installere en 64 bit version uden problermer men den virker ikke
Avatar billede Bauz Nybegynder
24. oktober 2012 - 19:17 #13
Jeg tilbyder 100 point mere til den der løser mit probmlem!
Avatar billede milter Ekspert
25. oktober 2012 - 12:49 #14
Jeg har desværre ikke flere forslag.
Avatar billede Bauz Nybegynder
25. oktober 2012 - 17:19 #15
Jeg stopper den her
Avatar billede Bauz Nybegynder
31. oktober 2012 - 17:04 #16
Fandt forresten løsningen sener, ved at bruge noget windows cleaner og så gen installere
Avatar billede tiger_dk Mester
01. november 2012 - 13:03 #17
Windows Cleaner, mener du CCleaner ?
Avatar billede Bauz Nybegynder
04. november 2012 - 13:56 #18
Det hedder Windows Installer cleaner up