Avatar billede Kenz Praktikant
28. oktober 2012 - 14:13 Der er 5 kommentarer

Grafiker til ny 2dchat søges

Hey! er igang med at kode noget chat og har brug for en som har lyst til at lave noget grafik til chatten! søger figurer, rum, og ting/tøj.. betalingen for grafikken er grafiker status på chatten, vel og mærke grafikken er tilfredsstillende!

(ps) Nej det er ikke en ulovlig chat, den er kodet helt fra bunden ;) så ingen problemer der!
Avatar billede Rosenborg Praktikant
28. oktober 2012 - 15:48 #1
Hej Skoredreng.

"Betalingen for grafikken er grafiker status på chatten" <- Kan du uddybe dette?
Avatar billede Kenz Praktikant
28. oktober 2012 - 18:59 #2
Der er et indbygget admin system med forskellige funktioner normale brugere har.. f.eks. kan admins styre alt i baggrunden, se ip adresser, banne, kicke, lægge tøj ind, og en masse lignende ting.. som grafiker får man adgang til nogle af de funktioner
Avatar billede Kenz Praktikant
28. oktober 2012 - 18:59 #3
normale brugere ikke har*
Avatar billede Kenz Praktikant
28. oktober 2012 - 19:01 #4
Video af chatten:

http://www.youtube.com/watch?v=Vc-tN0tIDMc

Stadig en del vej, men det kommer!
Avatar billede Rosenborg Praktikant
28. oktober 2012 - 19:20 #5
Så det du tilbyder til en grafiker som skal arbejde for dig at blive en admin?

Med mindre andre har samme interesse, eller har lyst til at være admin på en chat som ikke er helt funktionel endnu, så bliver det noget svært for dig, med mindre du tilbyder mere end det.,