Avatar billede kevin02 Nybegynder
28. oktober 2012 - 20:34 Der er 4 kommentarer

Fra VHS til DVD

Jeg har et problem som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

Jeg han ikke få mine vhs bånd over via min vhs afspiller til programmet Pinnacke studie 15, min computer har kun USB stik Hvad kan man gøre Mvh. Svend Hansen
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
28. oktober 2012 - 23:24 #1
læs manualen
Avatar billede pretttyfly Praktikant
28. oktober 2012 - 23:56 #2
for at gøre det, skal du have fat i en fætter tilsvarende denne her, http://www.coolstuff.dk/EasyCAP_Video_Capture?gclid=CIv-6JfnpLMCFUZ2cAodtAYAUQ

de findes i utallige afskygninger, visse tv kort kan man også bruge.. :)
Avatar billede kevin02 Nybegynder
10. februar 2013 - 13:33 #3
Problemet er løst tak for hjælpen Svend
Avatar billede kevin02 Nybegynder
11. april 2013 - 10:02 #4
Problemet er løst Tak for gode svar Svend