Avatar billede thmi99 Nybegynder
30. oktober 2012 - 08:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apple Time Capsule 2TB?

Hejsa

Jeg har et par spg. til ovenstående..

1. Kan den bruges plug and play via usb som en alm. ekstern HD på en PC??

2. Hvilke usb har den 2.0 eller 3.0?

3. Hvilke HD sidder der i? altså 7200rpm og hvilke mærke??
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2012 - 09:29 #1
Avatar billede thmi99 Nybegynder
30. oktober 2012 - 09:59 #2
Den har jeg kigget på, og jeg synes ikke rigtig at den passer på mig lige nu da den handler om at sætte den op til at køre NAS.

Jeg skal i første omgang bare bruge den som ekstern HD.

ja,ja....hvorfor så købe den....! Fordi jeg har mulighed for at købe den billigere over skatten. så derfor vil jeg evt. prøve den selvom jeg ikke udnytter den optimalt :)
Avatar billede thmi99 Nybegynder
12. november 2012 - 10:42 #3
lukker