Avatar billede Mathias662 Nybegynder
30. oktober 2012 - 16:18 Der er 4 kommentarer

Touchskærm til bærbar

Hej Eksperten.

Jeg har en dell inspiron 15r Som jeg netop har installeret windows 8 på. Og så har jeg jo gået og tænkt, kan man udskifte den nuværende skærm med en touchskærm? Og jeg har kigget lidt på nettet, men jeg kan ikke helt finde noget.

Så... Det jeg søger er en touchskærm jeg kan sætte ind i min bærbar, altså ikke en ekstern. Så er der nogen der ved om det kan lade sig gøre? Det ville være så fedt?
30. oktober 2012 - 16:28 #1
NEJ - det skal du ikke forvente !!!
Avatar billede jokkejensen Novice
30. oktober 2012 - 17:17 #2
Hvis der er plads til et usb modul på bundkortet kan du godt.

Noget ligendene : http://www.elotouch.com/Products/Touchscreens/SurfaceCapacitive/c5020rsu.asp

men der findes også de der "multi touch overlay kit", ved bare ikke om de findes til laptops, de er knapt så præcise men hvis det bare er til simpel navigation skulle de være "ok".

Dog vil jeg også svare, nej - lad være med det.

/J
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
01. november 2012 - 21:21 #3
Hmm, ja okey. Tak begge to, i må gerne lægge nogle svar:)
02. november 2012 - 06:31 #4
Ping...