Avatar billede Pumatiger Nybegynder
30. oktober 2012 - 22:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt skærmstik

Jeg har lige købt en ny skræm (Dell UltraSharp 24" U2410) og vil gerne have mest ud af den.. mit spørgsmål er så hvilket kabel skal jeg købe til. det skal lige siges at i skærmen er der næsten alle tilslutnings muligheder og fra min computer er der mini display port og HDMI udgang.. er der forskel på hvad man gør og hvordan man sætter det sammen eller er forskellen så lille det ikke gør en forskel..??
Avatar billede kjaergaard_anders Nybegynder
07. januar 2013 - 13:46 #1
Start med et alm. HDMI kable, det er billigst, billede kvaliteten er den samme for HDMI og mini display port. Der er ikke nogen forskel.

Hvis du vil bruge din mini display port, skal du bruge en mini displayport til displayport adapter, hvis du vil koble din computer til den monitor ->Dell UltraSharp 24" U2410<-

http://www.edbpriser.dk/tilbehoer/kabel/displayport-kabler.aspx?q=mini+displayport

Men noget andet er, at hvis du kan koble dit mini display port til din monitor, så kan du jo koble HDMI porten til dit fladskærm tv, det er jo også en mulighed.
Avatar billede mads375 Juniormester
03. juli 2013 - 16:03 #2
lukketid?
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
04. juli 2013 - 23:30 #3
Tak
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
04. juli 2013 - 23:31 #4
Tak
Avatar billede mads375 Juniormester
05. juli 2013 - 09:59 #5
simpelthen utroligt man får hjælp, og tager pointene selv.
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
05. juli 2013 - 14:12 #6
Simpelthen utroligt man ikke selv kan regne ud at det er en fejl, jeg synes det er ærlig at du har sådan et negativt udgangspunkt mads375 og tror at det var min mening.
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
05. juli 2013 - 14:17 #7
kjaergaard_anders
Hvis du skriver et svar så giver jeg dine point
Avatar billede mads375 Juniormester
08. juli 2013 - 09:50 #8
Ja påfaldende en fejl at du giver dig selv svar 2 gange.
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
08. juli 2013 - 10:23 #9
Ja undskyld hr net betjent der tydeligvis ikke har et liv.. Jeg kunne ikke huske hvordan det her point system fungerede.! Og sig mig er jeg den eneste der har lavet den her fejl i dette forum.. Arr det tror jeg så ikke.!