Avatar billede ngr Praktikant
31. oktober 2012 - 01:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Æ ø og å vises ikke

På nogle sider går Firefox 16.0.2 helt amok over æøå.
Kan ikke finde nogen steder, hvor jeg kan gøre noget ved det,
Avatar billede poko1 Ekspert
31. oktober 2012 - 08:08 #1
Jeg forstår ikke rigtigt dine behov for at køre andre browsere end IE9 i de tråde du har oprettet ser jeg ingen steder at du vælger en anden Browser på grund af dit PC.arbejde??
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. oktober 2012 - 09:51 #2
Menuen Vis -> Tegnkodning
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 11:23 #3
Sæt den til : Vestligt Windows 1252 i Firefox.

Hvilke sider, det er ikke sikkert det er din Firefox der er noget galt med.
Avatar billede ngr Praktikant
31. oktober 2012 - 19:15 #4
Nu har jeg selvfølgelig glemt, hvilke sider, det var.
MEN nu optræder problemet også i Photoshop Elements - altså langt inde i selve programmet - og det er vel ikke FF's skyld.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 20:22 #5
Har du kommet til at trykke på Shift + Alt, det vil skifte sprog på tasteturet.
Avatar billede ngr Praktikant
31. oktober 2012 - 21:12 #6
Nej, det har jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 10:22 #7
Avatar billede ngr Praktikant
01. november 2012 - 15:43 #8
#7: Det er ikke kommet efter at jeg har installeret nye programmer.
Men jeg tror, at problemet er løst, efter at jeg ændrede til Vestligt Windows 1252.
Har i hvert fald ikke oplevet noget de sidste par dage, og jeg har lige checket et forum, hvor jeg godt kunne skrive æøå, men når jeg så klikkede send, blev æøå ødelagt i indlægget.
Så tak for alle bidragene, og fpr jeg et svar til points fra peterolsen
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 12:00 #9
svar