Avatar billede jakob5 Nybegynder
31. oktober 2012 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Start på programmering i Objective-C

Hej eksperter

Jeg vil gerne starte med at programmere i Objective-C. De fleste tutorials på nettet er desværre i C. Kan man godt lære C og så bare bygge ovenpå? Kender i nogle gode tutorials på nettet som lærer en C/Objective-C?

Jakob
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2012 - 23:02 #1
Jeg mener at det vil vaere helt fint at starte med at laere C og saa laere objective-C bagefter.

Det vil give en god baggrund. Og C er noget simplere at komme igang med.

Generelt anbefaler jeg at man anskaffer en bog naar man skal laere et nyt sprog. En 1000 siders bog indeholder simpelthen mere end en 5 siders tutorial!
Avatar billede jakob5 Nybegynder
01. november 2012 - 13:46 #2
Ok, er der en speciel bog du kan anbefale?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2012 - 01:35 #3
Nej.

Proev og soeg paa Amazon.