Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
04. november 2012 - 12:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til valg af ny spille-computer

Jeg har lavet denne post fordi: Jeg ikke så skarp på, hvilke computere der er bedst egnet til spil. Jeg kan bare godt lide at spille, derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne få lidt hjælp.

Mit budget ligger på 10.000 kr.

Min nye computer skal kunne klare BF3, Diablo 3, MW3 og lignede.

Har selv prøvet at kigge lidt rundt på den her pc: http://www.sharkgaming.dk/mighty-shark-z77-oc-edition.html

Med venlig hilsen Jon.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2012 - 03:23 #1
Enhver Core i5 kan klare det.
Du kan bygge en fin maskine for ca. 7500
Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
05. november 2012 - 21:48 #2
Men ville man også kunne optage video i BF3 med en computer til 7500kr?
Fordi mine venner og jeg kan godt lide at dele vores gode øjeblikke med hinanden.

Og tvivler på, at jeg selv kan samle en computer. Har højst sat en ny harddisk og grafik kort i en computer.

Venlig hilsen Jon.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2012 - 12:47 #3
Du kan prøve at konfigurere en pc sammen her: http://www.proshop.dk/CustomPCBuilder/Default.aspx

Så kan du se hvor meget det render op i.

Du sparer altid 2000+ ved at bygge selv, der er nogle gode how to build a pc, på youtube. Det kan du sagtens finde ud af.
Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
06. november 2012 - 15:59 #4
Okay mange tak vil kigge lidt på den hjemmeside.

Venlig hilsen Jon.