Avatar billede jacob7 Juniormester
08. november 2012 - 11:48 Der er 1 kommentar

Fejl ved download med android

Jeg kan ikke downloade nye apps eller opdatere de eksisterende på min Samsung Galaxy S3. Fejlmeldingen lyder som følger:

Opdateringen til bla... bla... kunne ikke downloades på grund af fejl. (Fejl ved hentning af oplysninger fra serveren.[RPC:AEC:0])

Jeg har ikke problemer med netadgang eller at bruge mine apps i øvrigt.

Kan nogen fortælle i hvilken retning jeg skal kigge?
Er det min teleudbyder jeg skal have fat i?
Avatar billede jacob7 Juniormester
08. december 2012 - 23:32 #1
Jeg har stadig problemer med denne, men kunne med visse apps, men væsentligs også stadig med at opdatere android