Avatar billede BarbaraHM Praktikant
12. november 2012 - 15:55 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke logge på Skype

Idag da jeg tændte min computer virkede Skype ikke.. Der var åbenbart ikke forbindelse, men jeg havde fin internet forbindelse.. Har prøvet det før, der skulle jeg bare geninstallere Skype, og så virkede det.. Så det prøvede jeg så, men nu siger den at den ikke kan gendkende mine logon olplysninger. Og jeg har modtaget en mail med en ny adgangskode, men det virker stadig ikke? Nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Tak på forhånd :D
Avatar billede BarbaraHM Praktikant
12. november 2012 - 16:00 #1
Ok, det virker åbenbart nu :D Har bare fået en ny version af Skype :D
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 01:38 #2
pas på, det kan være din skype er blevet hacket.
google om hvad du så skal gøre.