Avatar billede kentora Nybegynder
16. november 2012 - 20:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte outlook, kun i safe-mode

Hej.

Jeg har opgraderet til office 2010, fra 2003, og nu kan jeg ikke åbne outlook, med mindre jeg åbner med /safe kommandoen.

Jeg kan ikke se de emails jeg tidligere har modtaget, og heller ikke dem der er i indbakken nu.

Jeg kan ikke finde min .pst fil fra 2003, men tror dette vil hjælpe.

Nogen der har nogle ideer?
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. november 2012 - 22:12 #1
Kører din konto med POP3 eller IMAP?

Hvis din konto kører med IMAP, og alt ligger på mailserveren, kan du gå i post under kontrolpanel, og slette opsætningen og oprette den igen. Men, vær sikker på at alt ligger online.
Avatar billede kentora Nybegynder
17. november 2012 - 10:31 #2
Via det link fandt jeg min .pst fil, og kunne køre scanpst og reparere den fil.

Det var her fejlen var, og nu kan jeg starte. Vil du smide et svar, så får du lige nogle point, da det var dit svar der hjalp mig på vej :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
19. november 2012 - 22:27 #3
Dejligt du fik det til at virke.