Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 12:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 - kan den køre på Windows 8

Microsoft oplyser, at hverken Office 2003 eller 2007, kan køre på Win8. Fra anden side ved jeg nu, at Office 2007 køre fint på Win8.

Mit spørgsmål er derfor, er der nogen som ved om Office 2003 også kan køre på Win8?

MVH
nelle
Avatar billede kta38 Juniormester
17. november 2012 - 13:13 #1
Hej.
Har du prøvet at køre denne Opgraderingassistent?

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-8/upgrade-to-windows-8
Den måske fortælle dig om office 2003 kan bruges på Win.8

Anders
Avatar billede poko1 Ekspert
17. november 2012 - 14:24 #2
Ja det kan den jeg gør det i øjeblikket!
Avatar billede poko1 Ekspert
17. november 2012 - 14:59 #3
Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 18:41 #4
Ja, opgraderingsassistenten siger, at Office 2003 ikke er kompatibel. Dernæst har jeg ringet til Microsoft Windows 8 support, som siger det samme. De oplyser også at Office 2007 ikke er kompatibel - kun Office 2010 eller højere, kan køre på Win8.

Da jeg ved, at Office 2007 kan køre på Win8, er det baggrunden for mit spørgsmål. Nu fremgår det nedenfor, at der ligger et indlæg fra en anden bruger, som bekræfter at også Office 2003, kan køre på Win8.

Lidt underligt, at både Opgraderingsassistent og Microsoft oplyser noget andet.

Tak for svar
Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 18:42 #5
Tak for svar.

Jeg havde det på fornemmelsen, at svaret fra Microsoft ikke var korrekt.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. november 2012 - 18:52 #6
Jeg må da lige sige at du er da venlig :-((
Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 19:25 #7
Hej poko1

Du har givet mig en sur smily - jeg gav dig et svar med point. Håber ikke jeg har gjort noget forkert.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. november 2012 - 19:41 #8
Det er mere reglen end undtagelsen! når man kigger på din profil giver du dig selv de udlovede point uanset nogle har brugt deres tid på dig og her en til :-(((
Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 21:54 #9
Jeg har i dag lukket de to åbne spørgsmål, som efter 1 og 2 år stadig lå uden løsning på mine spørgsmål. Du har fået point fordi du løste mit spørgsmål. Det må vel være ok.

På mit spørgsmål i dag, som du løste, var der også et andet forslag. Han har fået et svar, men ikke nogen point.
Deet samme har været tilfælde på de nu lukket spørgsmål - jeg har svaret på alle indlæg.

I øvrigt har jeg fra webmasteren fået adskillige påmindelser om at lukke nævnte spørgsmål hvis jeg selv har fået det løst. Det havde jeg så ikke i de nævnte tilfælde - spørgsmålene er stadig uløste, men efter så lang til forventer jeg ikke at få flere svar - derfor er de lukket.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. november 2012 - 22:01 #10
glem det kig i #5 og se du gav dig selv point og det har du gjort i 9 ud af 10 tråde du har oprettet:-( og jeg smider hermed dig ud af min overvågning!
Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 22:16 #11
Når jeg kigger på #5 er det en fejl. Jeg har på dit indlæg ville give dig point og derfor på dit svar blot trykket på Svar for at give dig point. Det beklager jeg.

Jeg kan nu se i andre indlæg, at jeg skal bede om et svar. Det var jeg faktisk ikke klar over.

Håber du alligevel læser dette svar - og gerne med et forslag til hvorledes jeg kan overføre point til dig.