Avatar billede Firezar Nybegynder
19. november 2012 - 20:57 Der er 2 kommentarer

Windows 7 til 8.

Hej!!

Jeg har et problem med at opgradere til Win 8.

Jeg har købt Win 8 og alt det, men når jeg trykker "Installer", så begynder den på at "Kontrollere om jeg klar til at opgradere". Det vil jeg jo mene at jeg er, men efter et par minutter siger den at "Vi kan ikke se, om din pc er klar til at fortsætte installationen af Windows 8. Prøv at starte installationen igen." Og nu har jeg genstartet adskillige gange uden held.

Har lige købt en ny Toshiba Satelite L855-11C så der burde ikke være nogen problemer der.

Er løbet tør for Google-ord, så håber at en af jer kan hjælpe mig.
På forhånd, tak :)

Hilsen Firezar // Mikkel
Avatar billede poko1 Ekspert
19. november 2012 - 21:04 #1
Du starter vel fra skrivebordet?
Avatar billede Firezar Nybegynder
19. november 2012 - 21:14 #2
Ja, jeg har startet både fra Skrivebordet og fra det usb-stik jeg lavede. Intet hjælper :(