Avatar billede ung900 Nybegynder
24. november 2012 - 21:06 Der er 6 kommentarer

Billeder ud på PC fra iPhone

Hej Ekspertn.dk!

Jeg er meget glad for at tage billeder med min iPhone 4.
Jeg har desværre "glemt" af tømme den i tide.
Jeg har hidtil gjort det ved omkring 2.000 billeder.
Det har aldrig været noget problem og jeg har brugt min bærbare PCs Scanner/Kamera-funktion uden problemer.

Nu har jeg over 35.000 blandede billeder (også downloads fra Facebook og nettet) på iPhonen, men kan ikke få dem ud og jeg er bange for at slette noget som helst.

Når jeg sætter iPhonen til PC'en og den automatisk synkroniserer og opdaterer, så siger den følgende:
Der er omkring 17.000 billeder den ikke kan synkronisere!

Jeg har købt iCloud 55 GB til 600 kr. om året!
Jeg vil bare IKKE MISTE ET ENESTE BILLEDE !

Jeg har hørt (måske er det bare en drøm) at man kan få en App til sin PC, så man kan se sin iPhone på PC'en?
Det ville være smart, hvis man kunne for så kunne jeg markere 30-40-50 billeder ad gangen fra iPhonen og overfører til min PC ?!

Jeg vil gerne have billederne til at ligge på min PC, for der kan jeg bedre adminstrere dem fra synes jeg!

Ih! Hvor jeg håber på hjælp?!

På forhånd tak
Peter a.k.a. ung900
Avatar billede poko1 Ekspert
24. november 2012 - 21:20 #1
Jeg tror ikke at CoAdmin kan hjælpe dig! Han er meget sjældent til stede!
Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk..." eller henvendelser til Administrator" (CoAdmin)
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
Avatar billede Blueeyez Mester
24. november 2012 - 21:54 #2
1. Du har oprettet tråden i forkert kategori.
2. Du oplyser os ikke om hvilket styresystem du benytter.

Når disse 2 ting så er sagt, så kan du måske få adgang til billederne ved at tilslutte din iphone til din pc (Du skal nok os have itunes, men går ud fra du har)

Hvis det er Windows XP så går du til Denne Computer, højreklikker på din Iphone enhed og vælger stifinder jeg skal ikke kunne sige om den fungerer mere eller dårligere end hent billeder funktionen som egentligt er den du har forsøgt, men det er da værd og forsøge!

(Har selv en Iphone 4s, men har ikke lige mødt følgende problem)
Avatar billede ung900 Nybegynder
24. november 2012 - 22:26 #3
tak for info - jeg forsøger igen!
Avatar billede ung900 Nybegynder
24. november 2012 - 22:34 #4
Jeg har XP på den bærbare!
Jeg kan IKKE klikke på min iPhone enhed?
Avatar billede ung900 Nybegynder
24. november 2012 - 22:34 #5
Jeg har XP på den bærbare!
Jeg kan IKKE klikke på min iPhone enhed?
Avatar billede jonasbgebjerg Nybegynder
25. november 2012 - 19:37 #6
Er ny så ved ikke om jeg må svare, herinde. Men det er meget nemt, en PC plejer normalt at finde din iPhone i explore, i denne computer. Så kan du bare kopiere derfra.