Avatar billede mortvader Nybegynder
07. december 2012 - 08:40 Der er 1 løsning

Google API opgave

Hej.

Jeg skal have lavet en side der viser verdenskortet via Google API.

Udfra en liste med navne efterfulgt af bynavne (over hele verden)
skal der markeres med flag eller lignende hvor de befinder sig. Ved mouseover eller klik, skal man kunne se et billede af personen, samt hans navn og evt lidt mere info fra førnævnte liste.

listen bliver sikkert en kommasepareret tekstfil el. lign.

Lad mig høre fra dig, hvis det er noget for dig.
Skriv gerne med det samme, hvad du skal have for det!

Med venlig hilsen,

Morten Lassen
www.njki.dk
Avatar billede mortvader Nybegynder
07. december 2012 - 20:11 #1
Opgaven er løst via Amino freelancer. :)