Avatar billede net-meister Nybegynder
09. december 2012 - 22:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Illustreret videnskabs Quiz Battle til PC

Jeg beklager det ikke særligt eksperten.dk relaterede  men here goes:

Jeg er blevet helt afhængig af Quiz Battle efter at have spillet det et par gange, dog har jeg ikke en smartphone så jeg blev ret glad da Ill Vid. lavede det til PC.

Problemet er som følgende: Jeg logger ind på IllVid konto, går til spillet (http://illvid.dk/spil/spil-quiz-battle-paa-nettet). Så Loader den kort, og så står der bare Loggin In, men man bliver aldrig logget ind.. den står bare sådan.

Jeg tænkte at det kunne være noget lokalt med mit netværk, eftersom jeg har forsøgt i en uge nu.

Jeg kører  Win7, og har prøvet i FF, Chrome og IE.

Er jeg den eneste med login problemer?
Avatar billede net-meister Nybegynder
10. december 2012 - 19:46 #1
Der er 60 point på højkant til den første der opretter en konto på Ill Vid og tester om de kan logge ind ;)
Avatar billede Handyrman Nybegynder
10. december 2012 - 23:17 #2
Hej Net-meister

Jeg har oprettet mig her, bare for at kunne svare på dit spørgsmål, for jeg har nøjagtig samme problem.

Jeg har forsøgt alt, synes jeg. Hentet den seneste flash, forsøgt i 3 browsere, slå diverse sikkerhedsting fra, tømt chase og cookies, tilladt popup osv. osv. men intet har hjulpet. I morges skrev jeg til kontakt@quizbattle.dk og håber de svarer snart.

Min kæreste kunne godt logge ind på sin computer, men hun havde en profil i forvejen oprettet fra hendes smartphone. Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre. Jeg skal prøve at bede hende om at logge ind med mine brugeroplysninger, så kan den teori da en be- eller afkræftes.
Avatar billede Handyrman Nybegynder
11. december 2012 - 19:19 #3
Hej igen.

Diverse test og forsøg er lavet, og en løsning fundet!

Løsningen er, at slette din profil på illvid.dk, og derefter oprette en ny identisk via en smartphone. Herefter virker spillet!

Held og lykke, og måske kan vi tage et spil ;)
Avatar billede Handyrman Nybegynder
11. december 2012 - 19:30 #4
Måske lidt for hurtigt beskrevet, sorry, var bare glad for at det lykkedes til sidst.

Men det tyder altså på, at kun profiler der er oprettet via app'en til smartphones kan logge ind via computeren.

Jeg fik min kæreste til at prøve at logge ind som mig, først på hendes computer, og derefter på hendes mobil. Ingen af delene lod sig gøre.

Så slettede jeg min profil, og fik hende til at oprette en til mig via app'en på hendes mobil, og sandelig om ikke jeg kan logge ind via computeren nu.

Dvs. at hvis du kender en, der spiller spillet på en smartphone, kan du få vedkommende til at hjælpe dig med at oprette en brugbar profil og herefter spille på pc.

Jeg giver oplysningerne videre til kontakt@quizbattle.dk samt til facebookgruppen for quizbattle.