Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
16. december 2012 - 00:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rettigheder til fjernelse af del fra pc før reparation, (sekundære harddisk).

Hvis jeg har en pc der skal ind til reparation, og jeg beder dem om ikke at røre min sekundære harddisk, men jeg ikke stoler på at de holder det, må jeg så gerne fjerne min sekundære harddisk inde jeg sender den ind til reparation eller får jeg problemer hvis jeg gør det?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 02:35 #1
Problemer med hvad? Du har da under alle omstændigheder ret til at fjerne den harddisk.
Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
16. december 2012 - 02:43 #2
Så det må jeg godt?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 02:49 #3
Ja!
Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
16. december 2012 - 02:58 #4
Ok tak, kan du lave en løsning så jeg kan give dig point.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 03:04 #5
Tak men jeg samler ikke på point, så du lægger bare selv et svar og accepterer det:)
Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
16. december 2012 - 03:15 #6
ok
Avatar billede pretttyfly Praktikant
16. december 2012 - 11:02 #7
vil lige bekræfte, selvfølgelig må du fjerne din sekundære hdd, den er jo DIN, MEN hvis det viser sig at det er den der rent faktisk er problemet får du jo en regning på test gebyr fra værkstedet, så det bedste at gøre er at tage backup til en 3 hdd og lade den sidde i.